Pages

Tuesday 12 October 2010

Blomsterhage av livlige blomster


En blomsterhage av livlige blomster er det rette stedet for deg hvis du:

• vil ha de siste hagearbeid ideene
• elsker hageblomster, planter og hagearbeid generelt.
• nyte og gjenfinne dine omgivelser i hagen hver sesong.
• elsker det vakre utseendet og lukten av blomster i fra en fin hage.
• ønsker å lære grunnleggende hagearbeid.
• ønsker å lære å bringe skjønnhet i fra hagen din inn i hjemmet ditt.
• få litt blomster og hage ideer
• Finne vakre bilder av blomster.


Blomster appellerer til oss på mange forskjellige måter, enten som villblomster, en vase med friske blomster, gigantiske gule solsikker som strekker seg opp mot himmelen, eller den berusende duften av liljer i lufta. Med blomster kan du gratulere noen med en ny baby, gratulerer noen med godt utført arbeid, eller når du sørger over noen. Når jeg besøker min mor så er en av de første tingene jeg gjør er å gå ut i hennes blomsterhage.

Naturen har forbløffende evne til å snakke med vår sjel. Duften av en rose, en sommerfugl som lander på en lilla blomst, eller når morgendugget ligger ute, dette er noe som kan påvirke oss dypt. Det er utrolig for meg hvordan bare det å klippe plenen, plante blomster eller bare det å luke i hagen kan senke stressnivået mitt, tillat meg å slappe helt av og gjøre mamma lykkelig. Hvis du ønsker å kjøpe blomster se på aiai.no

No comments:

Post a Comment